onsdag, april 08, 2009

Äntligen!

...Har jag hittat mitt förkläde! Om ni bara visste vad jag har letat efter detta! Jag blev störtförälskad i det när jag såg det i Leila Lindholms mat- och bak program (hon har det i rosa)

Jag hittade den tack vare Leilas nya tidning Leilas Country Living, - ett lifestyle magasin med inriktning till vintage, inredning, recept och trädgård. Blev tipsad om en hemsida, http://www.casuallivning.se/Det finns mycket smått och gott att välja bland där!

Jag tycker att det är det ultimata förklädet! För det är enkelt att ta på sig, man knyter det framtill och frisyren förstörs inte. Förklädet är dessutom vansinnigt läckert!


Ytterligare ett exempel är denna härliga kanna! en underbar röd kanna som gör sig fin till vårens och sommarens alla grillningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar