onsdag, december 03, 2008

Bagaren och Kocken

Hej!

Jag tänkte bara ge er ett snabbt men grymt tips om en skön hemsida!
Gå in där och gör som jag dröm bort:)

De säljer exklusiva köksmaskiner, husgeråd, heminredning och designprodukter till bra priser.

Det är en jätte bra sida med tydliga bilder och uppgifter. De gånger som jag har beställ därifrån har jag fått snabba svar och snabb leverans. Har inte haft några problem!

I Kålltorp, Göteborg finns den enda butiken i Sverige. Själv har jag tyvärr inte varit där, men mina vänner säger att den är värd att besöka. De har ett brett sortiment och man kan dessutom avnjuta en kaffe och choklad i espressobaren. ;)

Så jag uppmanar alla bak- och matintresserade livsnjutare att spana in denna hemsida. Kanske hamnar den liksom för mig bland "favoriter"?!?!?!

Mycket nöje!
Ps. Så här i juletider kanske ni hitter ett eller annat julklappstips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar